SİNOP Haber Girişi : 10 Ağustos 2020 20:20

Sinop Gerze Tapu ve Kadastro da Usulsüzlükler

2017 de tapu kadastro yenilemesi sırasında yapılan büyük usulsüzlükler ... Belgelerle dolu büyük haber serisi çok yakında DerbiHABER de !!!!!

 

 

    2017 de tapu kadasro yenilemesi sırasında yapılan büyük usulsüzlükler ...

 

    Bu haber serisi eski  tapu , krokilere ve belgelere bakılmaksızın hakkı ve haklıyı gözetmeden , kendilerine yakın veya yakınlık kurmuş, muhtar, aza, bilirkişi, görevi kötüye kullanan ilgili görevliler ve memurlar gibi şahısların isteği ve işbirliği ile bazı yerlerde yerin bir kısmını, bazı yerlerde tamamını, istedikleri kişilere ve hazine adına kaydedip, hak sahiplerini yıldırarak daha sonra bu sahtekarlığı yaptıran veya istedikleri kişiler adlarına, hazineden veya milli emlaktan uygun bedele satın alarak, hak sahiplerinin korkunç madur edilmesinin, belgeler ve şahitler eşliğindeki haber serisidir.


    Hak sahipliğinin en büyük delili ve belgesi, resmi tapu ve krokilerdir . Yanlı davranan  muhtar , aza , akraba, yanlı şahitler, yanlı bilirkişiler ve kurumlar hiç bir şekilde delil ve belge niteliği taşıyamaz . Resmi tapu ve krokinin bulunmadığı yerde tarafsız kişilerin, bilirkişi ve şahitliği adil ve olasıdır, aksi takdirde çeteleşmiş bir gasp örgütü oluşmuş veya oluşturulmuş demektir.

 

      Anlatılanlar tabandan, tavana büyük tezgah ve ciddi çete iddiaları içermektedir . 

 

     Kamuoyuna ve adaletinin vicdanına, siz değerli hakşinas okuyucularımıza ve takipçilerimize sunuyoruz. 

 

   İlgili Haberlere Aşağıdaki HABER SERİSİ ve LİSTESİ' ndeki Linklerden Ulaşabilirsiniz.

 

 

HABER SERİSİ ve LİSTESİ :

Sinop Gerze  Tapu ve Kadastro da Usulsüzlükler 1

https://www.derbihaber.com//sinop-gerze-tapu-ve-kadastro-da-usulsuzlukler-1_384.html


-----------------------
 

YOUTUBE HABER LİNKİ :
https://www.youtube.com/watch?v=WyervYyEpKQ

DerbiHABER FACEBOOK SAYFASI :
https://www.facebook.com/derbihaber57
 

DerbiHABER TWİTTER SAYFASI :

https://twitter.com/derbihaber57


Katkı sağlamak ve daha başka mağdur olanların sesini duyurmak için ilişikteki mailden iletişim kurabilirsiniz  : [email protected]

 

 

Kaynak : Derbi HABER
www.derbihaber.com

 

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.
  • Durmus DEMİRBAŞ 21 Ağustos 2020 14:03

    Yüzyıllık emeklerin birkaç haraminin beyanıyla hak sahibine sorulmadan el değiştirmesi mantığa da adalete de sığdırılamaz. Devlet bu yanlıştan döner. Yapanında yanına kâr kalmaz. Bu işin takipçisi olacağız.

  • Mevlut Işık 21 Ağustos 2020 14:02

    Eyerki tapu kadasturo da usulsüzlük varsa bu kişiler tespit edildiyse yüce adaletin önüne çıkarıp yargılanmalı ellerinediki mal varlıklarınada derhal elkonmalı

  • Cevat OKUTAN 21 Ağustos 2020 12:49

    Sinop ili Erfelek ilçesine bağlı Güven, salıköyü, İnesökü birçok köyde aynı usulsüzlükler mevcuttur. Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü bu ve buna benzer usulsüz yapılan tapulama iş ve işlemlerini iptal etmeli. Vatandaşı mahkeme kapılarında süründürmesin.

  • Rafet ARICI 21 Ağustos 2020 12:49

    Erfelek köylerde ev lere şenlik kadastro hataları adamın ev yolu başlangıç 5.80 cm evin önüne kendi tapulu yerine geçiş 2.30cm burda yangın olsa itfaiye gecebilirmi bu memur arkadaş hangi akla hizmet ettiyse anlamak zor allaha havale ediyoruz ama mağdurların hakk-ı ne olacak

  • Sevgi Demirci Kanber 21 Ağustos 2020 12:47

    Bizde magdur olduk Gerze çaglayan köyünde kadostura memurları işlerini cizdiyetle yapamıyorlar arkadaşlarında anlattıgı gibi köyde yasamıyorsan senin malını kim köyde ise muhtarla köyün ileri gelenleri ile anlaşıp yetimlerin mallarını bir kisinin yani amcanın fazlasını hanımının üstüne yapıp geri kalan kardeşlerinin yetim çocuklarini dusunmeden nasıl kadastrokendi ustune yapiyorlar burda oy ugruna en bùyük suç muhtarla memurlarda benim ablam bu hatalar icin onyıldır mahkeme ile ugraştı bir kısmını aldık ama önemli yerleri alamadık hala ugraşmaktayız gerçekten devletin tekrardan ele alması lazım

  • Salih Zeki Öncel 21 Ağustos 2020 12:46

    Benim Taşmanlı köyündeki tarla sınırlarım değiştirilmiş. Mahkemelik olduk.

  • Ayşe ÜSTÜN 20 Ağustos 2020 13:35

    Kahretsin Kadastrocular her yerde benzer şeyleri yapmışlar. Erfelek te de çok haksızlık yapmışlar. Biz de yıllardır mahkemede haksızlığı düzeltmek için uğraşıyoruz. Yalancı bilir kişilik, yalancı şahitlik havada uçuyor.

  • Ünzile GÖKÇE 20 Ağustos 2020 13:33

    Kocaman tarlaların yarısınıda ormana bırakmışlar bunlar nasıl bir insanlarya

  • Ünzile GÖKÇE 20 Ağustos 2020 13:21

    Nalet olsun bizim baba mızın evin yarısı göçmüş diye tarlada ev gözükmüyor yok saymışlar sahtekar

  • Rafet ARICI 19 Ağustos 2020 23:46

    Kadastro her yerde yanlış yaptı sadece gerzede deyil erfelektede aynısı köylerde ev lere yol ayırıyor yol başlangıç 5.80 m adamın evinin önüne kadar kademe kademe 2.30 a kadar düşmüş buraya yangın olsa itfaiye girer mi nasıl bir vijdan bu veya diyer arsa sahibinden ne aldı bu memur arkadaşlar ALLAH bilir ama vatandaşı birbirine düşürdüler ALLAH belâlarını versin görevini layiki ile yapana sözümüz yok

  • Ferudun Yalnız 19 Ağustos 2020 07:16

    HABU ER DOĞRU MÜDÜRLERİ HERGÜN SAMSUNDAN GELİYOR SAMSUNA GİDİYOR MEMURLARI DAİREDE MÜDÜR OLMUŞ BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA YAN ODADAKİ MÜDÜRLERİNİ TAKMIYORLAR İŞİN GARİBİDE MÜDÜRLERİDE RAHATSIZ OLMAMIŞ AMA RAHATSIZMIŞ GİBİ DAVRANIYOR BOŞLUK ÇOK

  • Cemil Aydın 18 Ağustos 2020 19:16

    Gerze deki bütün kurumlar enine boyuna incelenmeli bence kaldıki tapuda en basit memur bile emlakçı gibi yetişemediği yer yok diğerlerini düşünemiyorum bile

  • Facebook Yorumlar 17 Ağustos 2020 21:43

    https://www.facebook.com/derbihaber57/posts/114067773741848?notif_id=1597653578467277¬if_t=page_post_reaction

  • Hüseyin Karaaslan 17 Ağustos 2020 21:41

    Mete Çağdaş kesinlikle haklisiniz, Er yada geç hak hukuk yerini buluyor amma velakin geciken adalet, adil değil hak kayıplarına neden oluyor.

  • Mete Çağdaş 17 Ağustos 2020 21:40

    Hüseyin Karaaslan hiç birşey olmaz burası Türkiye ! ben belgesini yayınlıyorum da ne oluyor hapis cezasını ben alıyorum hırsızlar elini kolunu sallayarak dolaşıyor onun için bu haber de kendi yaptığı ile kalır

  • Tayfun Yiğit 17 Ağustos 2020 21:38

    Yazıklar olsun haksız rant yolda rant çevirenleri yüce TC adaletinin haksızlık karşısında derhal mudale edeceğinden hiç şüpem yk teşekkürler derbi hber ve bunu biliyorumki adalet tecelli edecektir mazlumların hakkını yemek nedir görceklerdir sorumluların derhal cezalandırılmasını istiyoruz

  • Firdes Kutlu Özturan 17 Ağustos 2020 21:36

    Yillar once Sinop ta ilk kadastro uygulsmasinda bizim de yerin bir kismini hatta evin yolunu dahi zengin ve yandas olan akrabamiza vrrmisler.Babamlar Sinopta olmadiklari icin bir yil sonra anlasildi o da mahkeme ile duzelir dediler .Her zaman bu terbiyesizlikler oluyor ..

  • Hikmet Bal 17 Ağustos 2020 21:34

    kadostra nerede yanlış yapma diki vatandaş parselasyon yaptırıyor yapılan parselleri tarla olarak gösteriyor nedenini anlayamadım doğrusu

  • Derbi HABER 17 Ağustos 2020 21:32

    Kadastro Bölümü Sorunlar Deryası ama Şimdiki Tapu Müdürü Çok Beyefendi , Halkın Problemlerini Çözmek İsteyen Bir Kişi , Kendisinine İlgi ve Alakalarından Dolayı Çok Teşekkür Ediyoruz. Demek ki Memurlar , Elemanlar Haddini Aşmış Durumda , Müdürlerinin Beyefendiliğini Suistimal Ediyorlar , Yetkili İlgililere Duyuralım Lütfen !!!

  • Ferudun Yalnız 17 Ağustos 2020 21:29

    Geçen sene Müdürüne posta koyan bayan memuru vardı??? Biz iş yaptırmak için bir dünya sıkıntıya girmiştik!!!! Başındaki Müdürü liyakatsiz oluncada demiyelimde Tavizkar diyelim PERSONELİ ELEMAN????

  • TUNCAY CIVRAZ 16 Ağustos 2020 21:42

    Gerçekten bu işe karışanlara sesleniyorum; yaptığınız yanınıza kâr mı kalacaktı? Cenâb-ı Hak, insanları kul hakkından nehyederek şöyle buyurur: “Mallarınızı aranızda bâtıl sebeplerle yemeyin! İnsanların mallarından bir kısmını, bile bile haksız yere yemek için, onları hâkimlere rüşvet olarak vermeyin!” (Bakara, 188; Nisâ, 29)

  • Hüseyin YAVUZ 16 Ağustos 2020 20:06

    Evet bildiğim kadarı ile köylerde bu olay çok oldu sms zaman aşımı da oldu 10 yılı aşkın, adamın buz gibi tarlasını orman arazisine çıkardılar, belki 100 yıl önce orman olabilir lâkin ne orman belirtisi VAAR nede orman ,bu konu irdelenmişse çok mağduriyetler çıkar, benim dediğim yerler kesin dir 2b olarak kaldı .

  • Hüseyin Karaaslan 16 Ağustos 2020 14:49

    Bu haber doğru ise şayet Gerze'de infial yaratır

  • Tayfun YİĞİT 16 Ağustos 2020 09:30

    Bu haberler kanalıyla Gerze ve köylerde kadastronun yolsuzluklarını sizin aracılığınızla öğrendik , araştırdık ve yolsuzlukları sizinde desteğinizle , aracılığınızla öğrendik. Gündeme getirdiğiniz için sonsuz teşekkürler. Umarım haksız rant çevirenler YÜCE ADALET'in tecelli etmesiyle cezalarını çeker, mağdur edilmiş olanların mağduriyetleri giderilir.